U kunt een klacht indienen via e-mail op webstore@beurskens-schoenmode.nl
Vragen en klachten worden binnen twee tot vijf werkdagen beantwoord. Klachten over producten worden alleen schriftelijk en voorzien van foto in behandeling genomen.
U kunt een vraag stellen aan Beurskens Schoenmode via onze contactpagina
Vragen worden binnen twee tot vijf werkdagen beantwoord.
Contactgegevens:
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:30 - 18:00
Telefoonnummer: +31 (0)46 - 437 12 98 doorkiesnummer 4
E-mail: webstore@beurskens-schoenmode.nl
De bestelling wordt in Nederland bezorgd door PostNL. Zij bieden het pakket tweemaal aan. Indien bij de tweede poging niemand thuis is zal een briefje in de brievenbus worden achtergelaten. Het pakket kan dan vanaf de volgende dag worden afgehaald op het betreffende PostNL postkantoor.
In België wordt de bestelling door TNT of een Belgische zustermaatschappij bezorgd.
Nadat de betaling is gedaan en de bestelling is afgerond, ontvangt u binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres.
Wij versturen ook naar België, de bijdrage in de verzendkosten bedraagt €10,-. Eventuele retourzending is voor eigen rekening.
De factuur wordt naar het opgegeven e-mailadres verzonden op het moment dat de betaling is verwerkt.
U kunt uw online bestelling in onze winkel omruilen of inleveren en uw geld terug krijgen.
U kunt ook uw bestelling terugsturen naar ons postadres. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Na ontvangst van uw pakket wordt het aankoopbedrag binnen 2 tot maximaal 10 werkdagen teruggestort.
Voorwaarde voor terugbetaling is dat de schoenen onbeschadigd in de originele doos en verpakking teruggestuurd worden.
U kunt betalen via IDEAL, Visa, Mastercard en Paypal.
Verzending binnen Nederland is gratis vanaf €75, eventuele retourverzendkosten zijn voor eigen rekening.
Buiten Nederland bedragen de verzendkosten € 10,-. Ook hier zijn eventuele retourverzendkosten voor eigen rekening.